今年的夏天回憶滿滿!


雖然很忙,但不忘回憶,今年的夏日傳說,我挑戰成功啦,名單出來啦!


海豚飛音樂村─往事三十_海豚的回憶錄

本豚志在參加,不在得獎,只想看看老照片,說說老故事。有一首歌叫「往事難忘」,小時候唱的,夏天一邊寫著老故事,我也一邊哼唱著:

請給我講那甜蜜的老故事,
往事難忘,往事難忘。

請給我唱那好聽的老歌曲,
往事難忘不能忘。

你已歸來我也不再悲傷,
我不相信你永遠去流浪。

我相信你愛我仍舊一樣,
往事難忘不能忘。

Tell me the tales that to me once so dear
Long long ago - long long ago,
Sing me the songs I delighted to hear,
Long long ago, long ago.
Now you have come all my grief is removed.
Let me forget just as long as I could
Let me believe that you always be near.
Long long ago - long ago.
Do you remember that path where we met
Long long ago, long long ago.
Ah, yes you told me you'll never forget.
Long long ago, long ago.
Into our love is my smile your prefer
Laugh when you spoke with a joy to each word.
Still my heart treasures the praises I heard
Long long ago, long ago.

回憶的美好,總是在那翻閱相本,細瞧相片,鍵盤快打中感受到,夏天的回憶不是悲苦,而是充滿著生命的喜悅,感謝我的家人、朋友和我一同編織這段漫長的歲月,因為有你們,才使得我的回憶純真而美好。

arrow
arrow
    全站熱搜

    海豚飛 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()